29 maj

Hej bloggen.

Jag har faktiskt inte mycket att tillföra, ingenting har hänt. Det har vart en helt vanlig dag i skolan. Känns bra. Imorgon blir de sista arbeterna för terminen klara! (tror jag?) Känns bättre.

Jag är så rädd att den här bloggen kommer att dö ut i sommar. För ni vet, på sommaren gör man typ ingenting. Jag har inget sommarjobb så jag kommer inte få nya erfarenheter. Så vad ska jag då skriva om? Och vad blir då intressant att läsa? Jag kan skriva om alla soliga dagar, hur bränd jag är och hur mycket jag har badat, men det känns inte mega kul om jag ska vara ärlig. Jag hoppas verkligen att detta inte blir nåt jag glömmer av, i love blogging.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0