Torsdagstrött

Skrev ett skitlångt inlägg här, men råkade förstås klicka bort det. Tror det lät typ:

Tja!

Dagen började med att Moa kommer hit och väcker mig runt åtta, kan knappast ha vart trevligt. Min pappa brukar uttrycka sig; varje dag när Louise går upp, är det som om hon uppstår från det döda. Vad ska man säga, jag är inte en trevlig person på morgonen, men moa verkade inte klaga!

Är precis hemkommen från My, och nu ska jag bara packa lite för att sen åka till Sportlife vid stigcenter, det ska tydligen vara asbra där! Jag har inte tränat på två veckor, så det känns som om det är dags nu... :)

Jag har funderat över det mänskliga beteendet i det tillstånden man är fruktansvärt omogen, elak och rent utsagt fittig. Om någon skulle förlora över hälften av dem man umgås med, borde man inte då fundera över hur man själv är och vad man själv gör innan man bara fortsätter att snacka skit och hitta på saker om andra? Antagligen skulle en normal person har gjort det. Alla personer har unika och specifika egenskaper, synd bara att vissa personer har fått trög och efterbliven.

Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0