Torsdagstrött part three

Tja blogg.

Blev en skön kväll med isak och my, skitsnack i hennes fetingsäng är grymt! Vi åkte ju o tränade förut, och nu har jag så grymt ont i ryggen! Att jag aldrig kan lära mig att stretcha.. Men gymmet var finnemang och jag och My gjorde inpackning i bastun, och det funkade. Håret är grymt mjukt och fint nu! imorgon blir det till att klippa till skiten.

Imorgon blir det dubbel glädje för både Sofia och Lisa anländer hem igen! Känns skönt att ha er hemma igen! Linn, hanna och amanda, känn er saknade! woho. skönt med lov ändå.

btw, det står en skitful bil utanför vårt hus nu. vill bara uppmärksamma att det inte är vår, utan någon anställd till pappa, dom är ute o röjer ikväll nämligen ;) haha.

Sov gott så hörs vi imon! Puss!

Kommentarer
Postat av: #svar: Joel Gedin

Tack :)

2008-03-28 @ 23:22:22
URL: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0