Tisdagsskor

Hej bloggi.

Idag har jag inga stora livsfunderingar att dela med mig om, men som vanligt skirver jag mest oviktiga saker. Så vad är dagens händelser?
- (här försökte jag komma på lite punkter men kom varken på något bra eller kul, eller jo jag har vart i stan med Julia en sväng)

Kan dela med mig av en underbar mening jag råkade fälla imorse:
- Lisa, dina bröst är så roliga, man kan liksom leka.
Don't ask.

Btw, skorna vi beställde från Laredoute kom ju aldrig, och idag fick vi reda på att de kommer i MAJ. Så ja, imorgon blir de avbeställda och det blir till att hitta nya. Blir nog ett par Keds, Tommy Hillfiger eller Espirit :)

Att sakna någon, är nog inte att sakna någon för att den är långt borta eller för att man inte har sett personen på länge. Att sakna någon är nog mer en känsla, saknaden av känskan man får omkring någon, med någon eller av någon, och jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0