Tisdagsmorgon part two

Eller det kanske inte är morgon längre, stå ut iaf.

Min och Ahmeds heldag blev framflyttat, så nu har jag suttit och kollat på skärgårdsdoktorn en hel del. Jag älskar sommaren och jag älskar havet. Jenna kommer hit lite senare, då blir det fika och mys! Känns som om alla är bortresta vid den här tiden, Lisa är i Tunisien, Sofia är och åker skidor någon stans, My är i lidköping, Karin är i Falkenberg osv osv. Jag vill också åka bort lite! Bara komma här ifrån och ja, bara vara. Skulle vara skönt att lägga undan alla vardagliga problem (eller problem och problem, antar att det bara är sånt man kommer på för att man ska ha något att fundera över), försvinna lite. Usch, jag hatar att klaga men jag gör det tamejfan ändå!

Jag saknar dig, det var det jag ville säga. Jag vet inte om jag ens tycker om dig, varken som person eller känslomässigt, men jag saknar dig så att det gör ont i mig, och jag har inte en aning om varför. Jag vill bara att du ska må bra, och det kanske du gör bäst såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0