Tisdagsmorgon part four

Nej blogg, nu ska jag ta tag i mig själv. Förlåt för att du har tagit så mycket skit idag, det har helt enkelt vart en deppday, men jag ska bättra mig. Borde få i mig lite mat så kanske mitt heltorra humör går över. Sitter fortfarande och väntar på Jenna, få hoppas att det inte blir en för lång väntan till.
 
Idag är det våffeldagen förresten, jag älskar våfflor! Funderar på att sätta igång lite smet på en gång, fast det luktar redan våfflor i hela huset konstigt nog, får gå ner och se vad dem har för sig där nere.

Btw, jag surfade in på Lindex.se och dem har fått in riktigt fina grejer faktiskt! Var väl första gången på tio år eller nåt åt det hållet iofs.. Men helt klart fint alltså.

Jag borde kanske börja lägga upp lite bilder här? Blir lite dåligt med det när jag redan har en bilddagbok som jag försöker att fylla så ofta som möjligt. Kolla in den: http://everlasting.bilddagboken.se ! Känns lite skumt, när ni går in där kommer ni säkert hitta en link hit, på bilddagboken gör jag smygreklam för min blogg och på min blogg gör jag smygreklam för min bilddagbok.

Min mor börjar tjata om vinterskor igen.. Någon mer än jag som hatar vinterskor? Klumpiga saker som drar allt för mycket uppmärksamhet - nejtack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0