tisdag

hej bloggen!

det är tydligen driftstopp klockan 02.00 - 04.00 inatt, och då börjar jag fundera på vem fan som skulle skriva blogg på en onsdag mellan två och fyra på natten, känns lite tvek alltså.

idag har vart en bra dag, en bra vecka faktiskt. allt känns skönt, och våren börjar komma! kom in i C- huset och frös faktiskt inte ihjäl! Eagle eye cherry går på repeat och jag har precis utnämnt den till världens bästa låt  (typ).

woho, snart fyller jag år också och jag har funnit en massa kläder som jag förhoppningsvis får den tredje april (glömmer du, dör du). Det enda som egentligen har bekymmrat mig idag är vad jag ska ha på mig imorgon!
Är det inte alltid så att man parar ihop vissa klädesplagg med ett annat, typ en viss tröja med ett visst par byxor, och sen så är ett av dem plaggen i tvätten? så är det för mig iaf, och det gör det svårt!

Förresten är vi ett gött tjejgäng som bodyjammar nu, sjukt gött och roligt :) imorgon blir det till att shaka gärnet!

puss på er allihop!
 

Kommentarer
Postat av: Karl

hahaha :D jag skulle faktiskt slängt iväg ett inlägg då. jag hade feber och skulle inte till skolan igår;)

2008-03-14 @ 19:05:21
URL: http://Kallebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0