Söndagsbakis

Tja.

Igår alltså, det var en klass för sig som jag skulle säga. Från att ligga i min säng i mjukisbyxor och bli vålddtagna av en hund, till att inte kunna välja mellan tre fester, till att bestämma oss för att dra oss till en av dem och träffa en massa folk man känner, till att komma hem, prata i telefon och däcka i sängen. Helt okej lördag.

Nu ligger jag här, försöker ruska av mig huvudvärken och klura ut vad jag kan ha sagt till folk i telefon (min samtalslistor är enorma dagen efter.. ). Jag har proppat i mig alvedon och sen blir det antgligen Ben&Jerry och movie med Karin och Frida. Ska bli trevlans!

Förresten, jag har tillbringat morgonen med att tanka lite musik. Joshua Radin, hothotheat och turbonegro känns helt okej. Även om jag förvånades av att jag inte hittade en enda låt med Turbonegro som jag gillade och tog bort alla efter det..

Känner ni mig rätt så kommer jag antagligen skriva en gång senare eller nåt åt det hållet. Puss och gull, plåtkastrull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0