Onsdagstal

Tja bloggen.

Nu är jag äntligen klar med mitt svenskatal, känns riktigt skönt! Nu ska jag bara övervinna scenskräcken och tala inför alla utan att skaka och riva sönder mina tummar (ja, jag river på tummarna när jag blir nervös och tillslut blir dem kaputt).. Sure, jag har stått på scen och sjungt tusen gånger. Men det är inte alls samma sak! Här handlar det om att stå upp för en klass, få dom att lyssna och sen verkligen säga nåt vettigt så att folk tycker att är bra. Hemskt helt enkelt.

Idag haglade det, vad är det för väder? Det är påsk i helgen och det är svinkallt. Fuck you alla vädergudar, jag fattar inte vad ni håller på med. Nu får ni ge oss en perfekt sommar, annars får jag spader.

Hej hopp, nu blir ett Elle. Puss.

Kommentarer
Postat av: amie

du sjunger sjukt bra har jag hört :D

2008-03-19 @ 23:17:01
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0