Onsdagsshopping

Kära blogg.

Igår blev jag introducerad till spelet BATTLEFIELD. Det är så kul och bara springa omkring och döda folk, haha, brutalt jag vet. Jag är fast. Så morgonen påbörjades alltså med lite dödande.

Sen begav jag och jennifer oss till staden, jag hittade en kjol faktisktl. Vi lallade (bokstavligt talat, båda älskar och sjunga och gör det hela tiden) runt där i snö som aldrig verkar ha ett slut. Inne på Åhléns bokade jag klipptid iallafall, nu ska topparna av! Har vart ett himla tjöt om hår på senaste här i bloggen, men stå ut, när jag får mitt barbiedrömhår kommer jag att sluta, men iallafall, jag fick en klipptid, HOS EN KILLE! Här kommer fördommarna fram. Ska en man, röra mitt hår? hjälp. Känns lite onaturligt om jag ska vara ärlig, men han sas vara väldigt bra, så vi får väl se hur det slutar.

Förövrigt, tja. Vi hjar lov och det är skönt. Här är kjolen btw!

image5

Puss på er!
/ Lopa

Kommentarer
Postat av: Cilla

Lou, nu har jag läst bloggen din ett tag ocn den är godkänd med
råge!
Nice shirt! svart är alltid rätt som pappa säger några gånger om dagen. Man kunde tro att han följde modet,

2008-03-26 @ 22:46:17
Postat av: Cassandra

Snygg kjol! :D Svart är en sån fin färg :)

2008-03-27 @ 11:52:41
URL: http://Unikacassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0