Onsdagsshopping part two

Haha, det är så komiskt med msn ibland. Msn är nästan som ett tecken på att man har tråkigt, eller på att man helt enkelt inte har nåt bättre för sig, och visst kan det faktiskt kännas lite halvpinsamt att vara helt online en hel dag? Då finns det en knep! Man sätter statusen 'inte vid datorn' eller 'upptagen' och helt plötsligt ser det ut som om man har en del att göra och att msn egentligen bara ligger på i bakrunden, fast man egentigen sitter där uttråkad och trött och bara väntar på att man ska höra det där välbakanta ljudet och att man i vänstra hörnet får upp en ruta där det står "hej!". Patetiskt egentligen.

På min msn lista har jag lite olika kategorier, en av dem heter 'Favoriter' och i den ligger folk som jag vanligtvis snackar med, eller iaf sådanna som jag har pratat med och kommer att prata med under de forna och närmsta tre åren. I den kategorin är det 29 personer online just nu, 17 av dem har statusen 'upptagen' eller 'inte vid datorn' ... ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0