Onsdagsjam

Tjoho min älskade blogg!

Det finns inte mycket att skriva idag måste jag påpeka, jag skulle kunna skriva att vi har mycket i skolan, att det är fult väder eller att livet flyter på som det borde, men det känns så utnyttjat. Jag vill inte att min blogg ska vara - HEEEJ IDAG HAR JAG GJORT DET HÄR OCH DET HÄR OCH DET HÄR. Det är inte riktigt samma grej då, jag vill att den ska vara personlig (även om jag klagar lite ibland.. hehe). So here you go, have all of me.

Idag, såg jag håret jag vill ha, och håret jag kommer att ha när sommaren är slut. Det var en fröjd för ögat måste jag säga och man föreställer sig lätt sig själv på en ö, i kjol och linne och vinden blåser lätt i det långa blonda håret och man känner att man lever mer än någonsin, på ett bra sätt. Solen har brännt sönder axlarna och det svider, men annars, är allting perfekt. Jag längtar till sommaren helt enkelt.

Efter ett svettigt Bodyjam idag är det nog snart dax att hoppa in i duschen. Fast jag tycker att det är långtråkigt att duscha, man står ju bara där när man kan göra så mycket annat.

Puss och hej, leverpastej.

Jag planerade inte att börja saknar dig, och speciellt inte efter så kort tid, men det gör jag, det gör jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0