onsdag again

Jag önskar att du såg det, eller iallafall att glimten i mina ögon släcks när du nämner det.
Jag önskar att jag aldrig hade behövt uppleva det, uppleva det, eller kommer att uppleva det.
Jag önskar att jag också var en sån där som inte vet något, som inte vet hur det är eller hur det känns.
Jag önskar bara att det var borta, så långt borta från mig som möjligt.

Men önsketänkande hör man ju på ordet vad det är, önsketänkande.

Tyskaprovet gick bra faktiskt, tror jag :) nu ska jag snart iväg och träna lite bodyjam med en massa tjejer i klassen, ska bli redigt kul. Jag har  inte tränat på sjukt länge! Får hoppas att jag överlever, hehe.

Förresten har inte skorna från LaRedoute kommit än, jag lackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0