Måndagsvingel

Hej blogg.

Tack gode gud för att du inte har bytt design, för det har just bilddagboken.se gjort, och det är sannerligen helt fruktansvärt. Jag hoppas verkligen att de byter tillbaka kvickt som attan.

Efter en dag med lite kringvinglande på Mimers, bodyjam och Sofia känns det som en bra dag. Vaknade med stark huvudvärk och lovade mig själv att jag aldrig någonsin ska dricka ordentligt två dagar i rad igen, sofia kom och vi gjorde i ordning oss tillsammans och trippade iväg till skolan. Jag älskar våra måndagsmorgonar tillsammans!

Sitter här med en kall kopp te, och har ont och är trött i kroppen, perfekt efter ett träningspass. Jag hade sånglektion idag också, ska vara med på Vårkonserten den sjunde april klockan sju! Kom och kolla in det! Nu ska jag bara se till att lära mig min låt, only you.

Förresten har jag blivit grymt bra på att stryka! Jag kan inte damsuga, tvätt, städa och knappt sätta på diskmaskinen, men strykning är jag bannemej en hejjare på!

Someday I will change the weather
Turn it in to something better
And laugh at yesterday
But not today

Sometime I will smile at silly faces
Travel to many places
And delete you from my mind
But not this time

'Cause I'm still hanging loose
still loosing ground
still hanging loose

still walking around
still hanging loose
don't know what to do
still hanging loose
thinkin' about you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0