Måndagssnö

Kul att det är värsta snöovädret ute. Not funny. Det blev inte två inlägg igår förresten, jag tänkte skriva ett i natt, men då kom jag på att det ändå skulle komma idag typ så jag bangande det! Frida och Karin kom hit igår, vi glodde på film, käkade glass, spelade Wii och snackade skit! Helt bra dag helt enkelt.

Vaknade upp idag, har haft huvudvärk ett bra tag nu, och jag vet  inte vad det är. Anyway, skulle ha varit med Anton idag men han vart sjuk så jag trallade iväg och mötte Karin och det blev slappis dag där. Sen ska jag dit igen och vi ska se BLAIRWITCH PROJECT. woho. haha. älskar den filmen. För er som inte har sett den, se den.  Sjukt psykiskt bra skräckfilm, jag skakade i en halvtimme efter att jag hade sett den första gången!

Så ja bloggen, utanför mitt fönster är en snöstorm. Skulle vart mysigt om det var i december. Nio dagar kvar till min födelsedag och högst på listan står solen.

Hejdå blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0