måndag

Hellow.

Idag har solen visat sig och jag har använt vårjackan, woho på den. Tog även en tur med jenna till götet och införskaffade mig två tröjor! Kändes bra inuti men inte så bra för plånkan kanske.. Dessutom har min mor lämnat landet vilket betyder no cash på kortet. illa.

Senare kom mysan och vi började kolla på C.r.a.z.y, den är fortfarande inte slut, ganska låååång! Rätt knepig film ändå. Ska se klart den när jag skrivit klart det här :)

hum. ja. finns inte så mycket att skriva om. jag är trött, inuti. Jag vill bara ha sommarlov!  NU! men det är ju ett tag kvar. Kan glädja med mig att det är exakt EN månad kvar tills jag fyller år iallafall, gratta mig på 16 och 11månaders dagen! Lika bra att va ute i tid så jag langar önskelistan!

Louise önskelista 2008

Ipod
Väska
Jacka
Pärlörhängen
Sovmask (en sån där man har för ögonen när man sover :D)
Bedheadprodukter
.. och en massa mer :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja, uppslag till presenter (Y) nu måste jag ju helt enkelt köpa något. Tusan. haha, skojar bara hun. Du är bäst ! :)

2008-03-05 @ 11:23:50
URL: http://hairdown.blogg.se
Postat av: Karl

filmen hette ju iåfs C.r.a.z.y så kanske inte va så konstigt att den va lite konstig?;)

va glad att du iaf har sommarlov i sommar, jag kommer aldrig mer få något sommarlov :(

2008-03-05 @ 20:28:49
URL: http://Kallebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0