lördag

Hej blogg.

Jag vill inte vara negativ eller så, inte alls. Men idag är en sådan dag där man inte skulle tacka nej till om någon drog fram en joint ur fickan. Jag är sur, jag är trött och livet är inte som det borde vara. Och det värsta? man kan inte ändra på det. KUL. eller jo man skulle ju kunna ändra på lite, men jag orkar faktiskt inte ta tag i det. my bad jag vet.

idag har jag tillbringat kvällen i mys säng, med en massa kakor och pepsi max dregglandes över en björn. skitsnacket var en självklarhet.

Någonsin inte velat gå och lägga er för att ni vetat att morgondagen inte kommer att bli bättre? Så känner jag idag. Jag vill inte möta morgondagen. Jag överdriver, jag vet. Men klockan är 00:37 och då får man göra vad fan som helst.

Leave me breathless.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Knark är bajs(Y) Men jag hajar känslan. Tomhet, en sådan oändlig tomhet och toppen över i:et; sådär lite småsur. Dra täcket över huvudet är lösningen för sådana dar. Eller svulla i kakor och Pepsi max - mmm.

2008-03-05 @ 11:32:12
URL: http://hairdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0