Helgäventyr


image3


Fönstrena skakar av vinden, men det är soligt ute. Det är vår ute, och det gör så att min insida bara lyser av glädje.
Helgen som flutit förbi har varit minst sagt underhållande. Laddades upp i fredags hos Matildas pojkvän och avslutades imorse, efter en tjejkväll plus fem killar som visade sig vara tjugo, med potatis och flourtabletter till frukost, och trots den smärta jag känner i mitt huvud, både efter bulan som jag fick när matilda råkade tappa en parfymflaska i huvudet på mig och efter ett antal druckna glas med "should not be in the area of children", så har jag haft roligt!

Jag har precis sett klart första säsongen av Gossip Girl och det är verkligen bra. Väntar redan på nya avsnitt! :)

Jadu bloggen, vad ska jag ha för avslutande ord idag? tja, jag vet inte. Det är upp till er den här gången.

Puss, lou.

"Jag är ingen pussy!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ingen pussy:P precis så!

2008-03-17 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0