Sofias B- day

Godmorgon.

Min huvudvärk idag säger det mest, såret på min häl (som jag inte minns hur jag fick) säger lite mer - igår var det galet. Vi startade hemma hos Sofia, med en Emmy som blandade goa drinkar, med tacos och flertalet tjejer, med Sofias bror + vänner, tja, kan det bli annat än just galet?

Efter att ha suttit där ett tag fick vi för oss att gå ner till mig och då trampade Sofia mig på hälen så att jag fick ett fett blodigt sår. Hemma hos mig var min syster och hennes pojkvän hemma - så när de andra gick hem till Sofia igen gick jag och ida in till min granne Malin och hennes vänner. Hon tvättade mitt sår och vi stannade kvar där.

För att beskriva händelserna efter det kan jag citera mitt sms jag skickade till Amanda imorse angående vårt välmående;
"Vi kom hem och gick in till min granne och tvättade mitt sår och sen hamnade vi där. Sen när de skulle till krogen gick vi hem, där ida ramlade ur sängen för att sedan bädda åt sig själv på badrumsgolvet. När vi äntligen somnade som vi i ungefär två timmar innan jag vaknade vid fem utan att kunna somna om, väckte ida och drack mjölk/te och satte på en film. Vi kollade i typ fem minuter innan hon gick och la sig i min säng och jag i min pappas där vi sov till elva/halv tolv. Huvudvärk it is"

Good girl gone bad? Only time will tell.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahha! Okej, jag skrattade ;)

2008-06-08 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0