Snilleblixt

Hej blogg.

Blir inte mycket skrivande när det är såhär - sommarlov alltså. Det känns som om jag alltid är på väg någonstans, alltid har något att göra osvosv. Det blir inte mycket tid över helt enkelt. Och när jag väl kommer hem runt elva - halv tre på natten så orkar jag inte sätta mig och skriva. Förlåt. Stå ut med mig bara.

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade upp hos My runt halv ett, trötta efter gårdagen (hennes födelsedag). Av mig fick hon bland annat två små silverhjärtan i en silverkedja, en tavla och ett nattlinne. Sen hade jag och Julia bakat små tårtor också! Tror det uppskattades :)

Just nu åker en luftballong förbi utanför mitt fönster, och visst hade det vart skönt att bara flyta omkring bland molnen och se en stad leva? Nu undrar ni hur en stad kan leva, men tänk bara hur livet dag efter dag påverkar och lever i en stad. Tänk hur det såg ut här för typ 100 år sen. Facinerande.

"På tvåtusentalet är tio minuter sen redan historia"
- Ibland får jag snilleblixtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0