Sex and the city

The city har jag vart i idag, men de andra tre små bokstäverna ekar tomt i min dagsplanering. Men nu sitter jag iallafall bänkad framför just det, the sex and the city.

Att jag har vart i the city vet ni ju redan, där fanns inte mycket! Varken skor eller någon outfit inför min systers student imorgon, lite illa, men jag får gräva i både min och min mammas garderob antar jag. Och min systers present som jag var lite stressad över - fixat! Det blev en fin blommig sak som jag själv skulle vilja ha..

Annars har det varit en rätt lugn dag, redovisningar i skolan och sådär. Lite betygsnack (vilket klingar underbart i mina öron, WOOOHO!). En bra dag helt enkelt.

Puss alla mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0