Salem al Fakir

Tänkte slänga ihop ett inlägg innan jag åkte förut, men då dampade det och jag orkade inte skriva om. Men nu är jag här, finally!


Dagen har spenderats hos Anton och sedan på Liseberg med tjejerna och Salem al Fakir. Med min sjuttonde alvedon på tre dagar (behandlingshem någon?) trippade jag iväg till bussen. Det enda jag visste var att han hade krulligt hår och kunde spela typ sju instrument, men jag hade för mig att jag tyckte att han var rätt kass - men oj så fel man kan ha! Han var det skönaste på länge måste jag säga! Helt klart sommarens idol.


Förresten har ju han Salem krulligt hår och det var sjukt mycket krull där. Man börjar ju nästan tro att ha är profet för krull- religionen där hans texter att bibeln, låtarna är psalmer och skaket med krullet han gör på scen; det är så de ber! Ännu en av mina kassa ideér jag vet.




Nästan  lika charmig som Seth Cohen i OC. Fast bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0