Förbättring

Hej älskade ni.

Har vart lite tyst om mig, men jag har haft så ont/hög feber att jag knappt orkat ta upp datorn. Men idag har jag ännu inte tagit en värktablett och är på bättringsvägen! skönt.

Igår var det skolavslutning och jag pallrade mig dit, fick mina betyg, städade skåpet och sa hejdå till klassen. Känns inte riktigt som om det är sommarlov än faktiskt. Kan bero på att jag inte var ute igår, på den inofficiella "det är skolavslutning - vi ska festa" - dagen. Jag låg hemma hos My på kvällen och hade ont, tog två alvedon, gick ner och hälsade på Isak och hans klass vid älven och sen innan tio gick vi hem och glodde på Sex and the city. Inte mycket festande här inte..

Så vad ska jag göra i sommar? Har inte mycket planerat faktiskt. Jag ska inte jobba (!). Jag ska helt enkelt bara ta det lungt. Har en shoppingresa med mor (och förhoppningsvis med My och hennes mor) inplanerad, men vi vet inte vart vi ska åka, jag röstar för USA!

Aja, ha en glad sommar allihopa så hörs vi sen! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0