Bristvaror

Godmorgon alla glada! (och alla ni andra också för den delen)

Hoppas allt är bra. Snart ska jag till skolan för ännu en slapp dag. Antagligen blir det bara betygsamtal, vilket är rätt skönt med väldigt onödigt. Förstår inte varför vi ska gå dit när vi ändå inte har något vettigt att göra. Då är det väl bättre att de låter oss vara hemma och sola och slappa och kanske till och med bada, än att vi sitter i skolan till klockan fyra och gör ingenting?

Angående rubriken upptäckte jag imorse att jag inte har några toffsar, eller hårspännen. Påminn mig om att köpa nytt!

Ikväll är det iallafall Mimers Hus bal, och förmodligen beger jag mig dit ut med lite vänner för att titta!

Nu ska jag kila till skolan, puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0