Ännu en morgon

Godmorgon!


Nu har jag sovit ordentligt, förutom att ha blivit störd av sms från en viss Ida som låg vaken i alldeles för lugna vatten. Jag har fortfarande lite ont i ryggen, men jag hoppas på att om jag bara inte tänker på det och låtsas som om allt är som vanligt så går det nog över, det funkar ibland faktiskt.

Idag ska jag till stan med min pratiga vän Julia. Hon är så pratig så att om hon gifte sig med en döv man hade jag inte blivit förvånad. Hon hade nog kunnat prata för dem båda. Men jag gillar henne starkt.


Jag ska också försöka hitta min iPod sladd eftersom den slarviga delen av mig (alltså typ 99%) har tappat bort den och jag är i desperat behov av den eftersom jag har en massa musik som jag bara längtar efter att dunka i hörlurarna när man är påväg hem om natten.

Förövrigt är Nada Surfs nya album Lucky en väldigt lycklig saga. Wonderful.





Jag gillar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0