Uppdatering

Lite dålig uppdatering här, men ska jag vara ärlig så finns det inte så mycket att skriva om. Händer inte mycket saker som jag skulle kunna skriva om (eller jo, men inte min blogg). Om tio minuter ska jag gå och möta en person som får det att bubbla i hela mig, idag kom den nya elle, jag shoppar som sjutton. Men det är väl det enda..

Mina föräldrar har också fått för sig att de vill åka upp till Pajala och hälsa på min syster som är där med sin pojkvän, dessvärre måste nog jag också följa med. Övertalning om att stanna hemma pågår förfullt.



En mycket glad lopa!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!

Jag vill bara informera dig om att det finns en blogg som ger just dig möjligheten att sälja gamla kläder (och andra saker). Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS, på buyorsell.blogg.se

Välkommen!

2008-07-10 @ 13:22:15
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0