Sommarväder

Alltså. Anledningen till att jag inte bloggar lika mycket är att det är så sjukt fint väder ute. Det är sådär så att man svettas två liter, för att sedan dricka en massa, för att sedan svettas igen. En varm cirkel kanske man ska kalla det?

Idag har jag alltså varit och badat på ett ställe som heter Sillby, med My, hennes mamma och min mamma. Väldigt fint därute med världens sand strand och en massa fina klippor. Och trots min krabbskräck så badade jag ínte bara en gång, utan TVÅ! Och japp, still lo.

Försöker ladda upp lite klipp på youtube som jag tänkte lägga upp här, väldigt segt tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Sensini

Nu drar en stor konkurs rea igång.

Franska Märket Sensini har utförsäljning på alla sina tjejskor. Klackskor, Sandaler och Flipflip



Storlekar 36-40, det finns endast 12 par av varje modell, vilket gör att man får vara snabb.



Alla skor kostar 300kr oavsett tidigare pris.

Kom och fynda på Hökensgata 10 (Vid Mosebacke/Slussen i Stockholm)



Datum – 1-7 Aug mellan 12-19.



Mvh

Sensini

2008-07-28 @ 15:47:01
URL: http://sensini.blogg.se/
Postat av: Sanna

2008-07-28 @ 15:52:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0