Regn

Dåliga överskrifter är ju min grej, och så även denna. Fast folk verkar klicka in på dem ändå? menmen, regn är just det som händer. Det regnar. I veckan var det lite sol iallafall och det tackar vi vädergudarna för. Undrar lite om det någonsin kommer att bli en sån där perfekt sommar, med sol varje dag, som det var när man var liten? Kommer riktigt ihåg hur förtvivlad man blev när den första sommaren med regn kom, eller när första julen utan snö? Vad händer i världen lixom.

Jaja, nya elle kom igår ju. Som vanligt läser jag verkligen varenda sida och har inte kommit till mer än sida 39, men jag måste säga, SJUKT BRA NUMMER! Köp det.

Så vad har mer hänt? Igår var ju en mycket bra person här, och sen gick jag och tränade inför Gothiacupinvigningen. Lilla jag ska springa där på ullevi med en flagga, helt sjukt. Dessutom är det ju typ bara gymnaster med med kroppar som man helst vill blunda för. Idag blir det träning igen, och imorgon, på söndag och på måndag. Jag kommer dö.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0