Kaffekoffein

.... heter en låt som faktiskt är lite skriven av mig. Symboliserar ett dagligt behov av något.

Så jag är alltså back, hemkommen, heartbroken. Känns väl, hum. Jag längtade verkligen efter att komma hem, i fem dagar så var läsa, sola och guitarhero det enda jag gjorde, chill de två första dagarna men sen alltså? Nja, tvek där. Dessutom hade jag något som jag längtade hem till, som jag verkligen ville till. Och lägg märke till ordet hade.

Och jag skulle ha gjort allt för att vara i dina armar.
Allt för att min display skulle visa ditt namn.
Allt för att få lukta på dig.
Allt för att kunna retas med dig,
bråka med dig, prata med dig, vara med dig.

Jag hade gjort allt för att veta att du är min.


Kommentarer
Postat av: mia

men, har jag inte sagt tusen gånger att killar inte är annat än snoppar?



kanske inte, jag tror det var du..



men värt upprepas! ;)

2008-07-26 @ 13:25:30
URL: http://*hemligt*.blogg.se/
Postat av: daniel

Mia, jag gillar inte ditt budskap... ;)

2008-07-27 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0