I'm back

Sådär. Jag är tillbaka. Behövde lite ensam tid och det har jag fått.

Så? Vad har hänt på senaste? Solen har kommit tillbaka och jag är såå glad för det (lite blondinbella där!) - det resulterar i att jag har solat. Lyssnat klart på min ljudbok. Själva idéen med ljudbok är helt okej, men själva boken? HENNING MANKELL SKÄRP DIG! Mannen på stranden var ett bottennapp.

Tillbringade också helgen på mitt sommarställe (eller egentligen släktens) och vara vilade. Det var skönt att komma ifrån ett tag. Käkade jordgubbar, åt glass, shoppade (bilder kommer), ja allt sånt där som jag gillar helt enkelt.

Vet ni vad jag har gjort idag då? ÖVNINGSKÖRT! Som ni ser lever jag ju så jag är fortfarande vid liv - det gick sjukt bra! Wehey, kanske var en rallyförare i mitt förra liv? Egentligen tycker jag att det är rätt läskigt. Man har ju ett så stort ansvar helt plötsligt. Säkertheten kommer med tiden hoppas jag!

Vi hörs.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0