Humor

Mö&Lö products presents;

HUMOR

- för det är inte ens du värd

Ute och badar med en lö, en mö och två mammor.

- Mö, här har man allt man behöver. En vän och en plånbok.

På Netto (L) med en lö, en mö och en syster.

- Alltså, är ni två höga på nåt?

- Nej, vi har humor, det kanske du borde prova någon gång.



Dra på trissor!


Ute och går med en lö, en mö och en spinkig jävel.
- Tjena, har du inte glömt något nu?

- Vadå?

- Fettet.




Helt enkelt bara en lö och en mö.

- Har du kul?

- Ne.

- Ne betyder ja på grekiska..



En lö och en mö som sjunger

- Hos dig är jag stark.. hos dig är jag underbar.. REMIX! shuppeeeliiibupp

- tjuppbuopopdsfjjbooom hos dig är jag stark

- shuooodejjfd

- hos dig vill jag stanna kvar..



Fett - för det är du värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0