Happyface

Ber om ursäkt för ett litet deppigt inlägg imorse. Efter att jag hade grinat lite, sprungit till Julia halv tio på morgonen och ja, vaknat - så mådde jag prima igen. Alkohol spelar grymma spel med oss.

Blev en slappedag i Mys säng med Desperate Houswives (stavade jag rätt där?) och Julia. Sen åkte jag till Max.. Känns skönt nu när jag ligger i min säng med ett hjärta på handen och ett rött märke på halsen - för imorgon åker jag till sommarstället med familjen. Påminn mig om att ha utsläppt hår resten av veckan.

Happiness.

(Dessutom när jag satt som värst och deppade imorse och klagade för fulla rullar i telefon med Max så kommer mamma in i mitt rum och viskar "Louise, du får följa med My till Grekland om du vill." .. Får vi tag på biljetter nu så är jag kanonnöjd. Kommer bli underbart. Min mamma vet sannerligen hur man höjer upp stämningen)

Kommentarer
Postat av: Daniel

jasså, Mr Alkohol var lite elak mot dig också igår? Vilken tur för då kanske du inte kommer ihåg hur äcklig jag var då ;).

Näää, gårdagen var nog mitt livs hemskaste dag, schampoavslutningen inräknat.



Men nu får vi bara glömma dessa dagar och sikta vidare mot nya misslyckade utekvällar!



Ha det jättefint!

2008-07-21 @ 00:29:31
Postat av: amie

jag vill också åka utomlands! sverige suger

2008-07-21 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0