Get carried away

Det är något speciellt med kvällar i göteborg. Det är fullt med människor som alla har åkt i för en sak, för att antingen bli besviken eller få ett minne för livet. Man har antagligen spenderat en hel del tid under dagen bara för att fundera på hur det kommer bli och vad man ska säga om Mr. Perfect entrar dansgolvet. Det är alltid samma veva.

Igår var mina förväntningar höga, skulle träffa lite tjejer och se Sex and the city filmen, och som jag har längtat! Men.. helt underbar. Jag grät minst halva filmen och ögonblickat när Carrie's assistent får sin första Louis Vuitton väska är magiskt. Kanske för att assistenten hette Louise och att jag alltid har drömt om en Louis Vuitton väska och till råga på allt fick en ut samma kollektion som jag har tittat på? Anyway. magisk. Jag är helt klart belåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0