För att du inte skulle förstå

Ibland är man lite smådeppig. Ibland är man lite mer deppig. Ibland är allt bara helt jävla fruktansvärt.

Här är det kaos. Det är inte ofta jag skriver det. Oftast är det något om att jag är stressad till ett prov eller klagar på ovissentliga saker som egentligen inte ens är värt att klaga på. Men nu? Jag vill bara bort. Bort, bort, bort.

Bort från familjen, vännerna och allt som spelar någon roll. Fyfan för mig.

För att det finns så få personer i världen som skulle förstå, och för att du inte gör det.

Kommentarer
Postat av: mia

shit.. jag kan inte tänka mig att jag verkligen skriver här. det som hade varit en stor självklarhet för bara ett halvår sedan.



men här är jag -

2008-07-20 @ 15:13:18
URL: http://*hemligt*.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0