Banana Pancakes

Godmorgon.

Har ju inte skrivit på ett tag, det blir lixom inte av.  Så vad har hänt i veckan?

Begravning
Både fint och fruktansvärt på samma gång, älskar dig farmor.

Födelsedagar
Tre vänner som planerar att fira sina födelsedagar på samma vecka. Hjälp säger jag bara. Igår var det ute på Marstrand hemma hos Ida och vi firade henne och Evelina. De fick varsin sån här tuggummimaskin och sanning och konka spel. Det användes flitigt och när jag vaknade imorse så stod det Klit-oris på hela min mage... hum. Men kul var det och ikväll blir det Daniel som ska firas!

Och en massa mer..
Träffat vänner o sådär. Dessutom har jag fortfarande fjärilar i hela mig. Var la senast för typ två år sen man hade det. Känns underbart om jag ska vara ärlig. Kärlek.

Puss och kram, er Lopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0