torsdag

Hejhej blogg hej på dig blogg.

Idag är det en GRÅ torsdag, det var lite sol förut men nu är det bara grått och kallt. Det är ändå snart mars, borde ju bli vår snart? Förra året vid den här tiden gick vi i linne typ, nu går man fortfarande i en asfet jacka, halsduk och mössa typ. Sen blir man så otroligt trött också, såfort jag kommer hem drar jag på mig leggings (leggings är dom nya mjukisarna, hehehe), linne och en tjocktröja. Man orkar inte träffa folk eller hitta på nått. NÄ. ge mig vår nu!!!!

Min dag har vart rätt bra :) började med musik, geografiprov (schyrr att det hade läckt ut också.. och att man fick det igår, hehehhe), svenska, historia och gympa! Hälften av klassen fick IG på gympaprovet, jag fick 2 poäng över G gränsen! WOOOHO. Min klass är grym, men idrott är nog inte vår bästa sida.

Det här inlägget tillängnar jag min vän My som är hemma och är sjuker. Du är diamanter i mina ögon! <3

Jag saknar Karl med, jättejättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0