screw california

Kära Blogg.

Idag har det varit en sån där dag som man helst skulle vilja stryka ett streck över, det är en sån grå dag då allt känns meningslöst. När man bara vill krypa upp i någons famn, utan att behöva tänka på ´vad man måste göra eller vad man borde göra. Man är för stressad för att slappna av, och när man slappnar av är man bara stressad.
Imorgon har jag tyska förhör och sen på torsdag blir det idrottsteoriprov. woho - skönt att jag har tappat bort boken också. My kom iallafall hit i eftermiddag och var lite pluggsälskap, och det hjälpte faktiskt :)

Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren. Man drar på sig ett par shorts och ett linne, man badar eller solar eller shoppar eller ja, vad som helst, man är ju ledig. Man slipper oroa sig för prov eller inlämningar och allt är bara fritt (om man inte har sommarjobb då, men still no home work). blä.

Egentligen är man rätt bortskämd, med tanke på att ett barn dör i svält var femte sekund och ett annat skulle göra vad som helst för att gå i skolan. Nej, usch. Nu får jag mer dåligt samvete över att jag sitter här och klagar istället för att plugga.

btw. idag har jag lärt mig att människor aldrig förändras. du är hemsk.

Kommentarer
Postat av: Myyyyyyy

skönt att jag var till sällskap ialf :)
älskar dig!

2008-02-19 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0