Sängdags

Snart är klockan nästa dag, och jag har inte skrivit något ännu. Skandal typ. Det värsta är att jag börjar bli lite addicted till det här och får lite panik när jag inte har skrivit något på en hel dag. Men idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls. Jag har sett på en sjukt hemskt film med my, bakat en kladdkaka, spenderat ännu mer tid med my och glott på lets dance. Men tja, helt okej.

Jag har också insett tre grejer, jag ska ska köpa skor, jag ska köpa klänningen jag hittade på västa gatan (pytteliten version av avenyn i centrala kungälv, hehehe.) och hur beroende man är av andra människor. Vad skulle jag göra utan min mamma tillexempel? Nej men iallafall, det finns så mycket som påverkar mitt liv på olika sätt att det nästan är överväldigande. Tyvärr känner jag mig inte så djup och pigg på att skriva nåt seriöst så jag lägger ner det ämnet idag.

Nu är klockan 23:55 och jag ska dra och borsta tänderna (höhö jag höll på att stava fel på borsta, god i must be tired), ciao på er och godnatt. Puss.

Sms från My: Hej vän. I love that girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0