Our endless love

Imorse var jag och Sofia i kyrkan :) Det var riktigt mysigt att bara sitta där och lyssna. Tände lite ljus för nära och kära med. Jag har knappt vart i kyrkan sen jag konfirmerade mig, och när man sitter där kommer man på sjukt mycket minnen från den tiden. Hur vi kom dit, fnissade i bänkarna och kladdade i våra gudtjänstböcker. Hur vänskap växte mellan oss och gav oss minnen vi aldrig kommer att glömma.

Vår vänskap, den vi hittade i varandra, borde aldrig ha tagit slut. Vi borde vara vänner ännu, det borde vara vi tre. Det året gjorde vi till ett helt oförglömligt och jag vet att jag inte hade vart samma person som jag är idag utan er, genom både positiva och negativa händelser. Vi hör ihop!

Our endless love
S.B, E.J, L.P

Kommentarer
Postat av: Emmy

Lou, du har rätt det bode vara vi även om det kanske inte blir på samma sätt så kommer det bli det igen iaf lite...

Ourendlesslove!

2008-02-17 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0