negativitet

Hej. Idag har jag stött på ett världsproblem (not).

Jag borde plugga mer, jag borde träna mer, jag borde träffa mina kompisar mer, jag borde planera min tid bättre iställer för att sitta här och skriva... Det finns så mycket jag borde göra så att jag helt enkelt inte orkar göra det jag borde. Jag har precis druckit en dubbelexpresso, och NEJ, jag är piggare och geografiprovet på torsdag känns inte ett dugg roligare. Jag kanske borde sova mer? Och oj, där var det där lilla borde igen.

Ibland känns det bara som om man fortfarande sover inuti, man orkar inte ta tag i saker, orkar inte tänka eller lösa problem eller göra alla de där borde- sakerna. Man vill bara gå och lägga sig och sova föralltid, nej inte föralltid, men iallafall ett tag så man känner sig riktigt pigg sen.

Jag menar inte att vara så negativ som jag låter, men det är så lätt att klaga these days! Ge mig sommar! Nu ska jag försöka att vara positiv resten av dagen iallafall. Önska mig lycka till, det kan behövas.

Men jag måste bara klaga på en sak till, varför är detta årets mode EXAKT lika dant som förra årets? Jag blir galen, shopping är inte så kul längre! Jag får byta stil eller nåt.

Hejhej, pusspuss.


Kommentarer
Postat av: MYY

du borde träffa mig mer!

2008-02-28 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0