måndag

Kära blogg, läsare eller du som läser detta.

Idag har dagen flytit på som en stock i en älv så att säga, eller JO, något kan jag berätta. Vi fick översvämmning igår, så jag spenderade natten hos Sofia. Det var stopp i avloppet, inte så trevligt med sju cm avsloppsvatten i källaren kanske. Har bara en sak att säga; Euw. Menmen, det blev mysigt (nej, Daniel, missuppfatta mig inte nu)hos Sofia också. Sen i matte hade vi matte, musik, svenska och tyska. Dagen flöt bara på och jag uppfattade inte mycket alls. Geografiprovet närmar sig och mina kunskaper är inte vad de borde vara. Tyvärr.

Jag gick och funderade på om jag ska skriva någon sorts beskrivning av mig där uppe i hörnet, men jag kan inte komma på något riktigt bra. Det skulle väl bara bli "Hej, jag är en flicka vid namn Louise på snart sjutton jordsnörr och jag skriver om allt och ingenting, mest meningslös skit som ibland råkar bli rätt underhållande med en touch av djupa tankar. Puss", och ja, det känns inte riktigt mig, MEN, vi får se vad som händer ....

Nu är det är en ny vecka så kan man ju radda upp lite "Veckans mål" och jag har kommit fram till:
- Klara engelska redovisningen och inlämningen BRA
- Klara geografiprovet utan att kräka stenar typ (ett prov om sten lixom)
- Inte dö av saknad för att Karl inte är hemma
- Göra något kul i helgen
- Inte shoppa något onödigt

Vad kan man säga som sammanfattar det här? Mitt liv är precis som vanligt och jag gör alla saker jag brukar göra (förutom det där med att inte dö eller att inte shoppa). Ingen större förändring.

Puss puss puss puss, love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0