lördag

Yo.

Idag åker Karl iväg till fjällen, det betyder två saker: jag behöver inte städa mitt rum på en vecka och en del saknad. Jag tror jag ska ägna mig massvis av vänner, trännig, fikor och pluggning. Och sen ska jag faktiskt köpa den där klänningen som jag tjatade om för några inlägg sen (jag har inte haft tid att prova den än juu).

Idag är det lördag, och det betyder CHILLLLLLLLL! Ska kanske ut till Linn sen ikväll, annars får vi se vad som händer! Ska nog dra ett avsnitt av Gossip Girls.

Btw, äntligen har netonnet gått med på att ge mig en ny dator, så nu sitter jag  här med min mycket fina hp! i love it.

pusspusspusspuss och en massa gulligull.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej.
några inlägg ner på min blogg hittar du ett enkelt sätt och tjäna pengar på det du skriver :) besök du med ! bli medlem så kommer det landa pengar i ditt konto med :)

2008-02-23 @ 12:50:39
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0