I wish

hello diaary.

Sitter här och pluggar för fullt till idrottsteori provet imorgon, det är inte särskillt kul det, men efter en hel dags plugg förtjänar jag en lite paus. Jag hoppas att jag kan det hyffsat, det blir väl till att plugga imorgon på dagen också.
Idag har vart en ganska tråkig dag om jag får säga det själv, startade med seg tyska på morgonen, sen hade vi studiepass där alla var panikslagna inför provet imorgon - ingen hade börjat plugga än. Sen blidde det samhällskunskap och ja. Direkt hem till plugget. TRÅKIGT. men, jag hoppas att jag överlever morgondagen.

Såg mitt första avsnitt av Gossip Girl igår och det var faktiskt sjukt bra, sitter och tankar hem en massa avsnitt nu :)

Just nu är jag bara sugen på lite vår och bra musik! Men båda två verkar vara en bristvara.

Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0