confession

Hejsan.

Idag blir det första gången som jag skriver två gånger på en dag. Köpte min underbara klänning idag, och just nu sitter jag och förbereder mig själv för melodifestivalen och kom nyss hem från Maxi med min mor med ett paket ben&jerry i påsen. Så det kan knappast bli fel!

Jag tycker inte om dig längre, jag tänker aldrig på dig längre, men bara att veta att du finns i mitt liv gör mig galen. Det du gjorde och gör mot mig är oförlåtligt, och varje gång jag ser dig påminns jag bara om alla tårar du fick mig att gråta. Jag avskyr dig, hatar dig och äcklas ut av dig. Du har inte ens rättighet till att jag ska vinka till dig. Lämna mig och alla jag känner ifred, jag vill inte veta av dig.

Kommentarer
Postat av: Mr T

När man känner så, då finns de bara en lösning. Ben&Jerrys och någon underbar person man kan snacka super mycket skit med!

2009-03-05 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0