Torsdag

Tjena.

igår var första dagen i skolan and i löööööv it. Känns faktiskt skitbra att vara tillbaka i skolan och springa runt och stressa och klä upp sig och köpa kaffe i cafét (priset är höjt till 12 kr!!!!) och ja.. Underbart. Sen bar det av till Ullevi och dansa och allt gick bra, inga fel och inga skador! Verkligen sjukt. För er som undrar var jag med och dansade som flaggflicka i pausen. Synd bara att Sverige skulle vara kassa och förlora..

Idag har jag haft en bra dag i skolan med de första lektionerna och sådär. Har även hittat de perfekta jeansen på MQ som kommer att ingå i min garderob imorgon.. woho.

Pusssss.

Kommentarer
Postat av: daniel

Hahaha! De har blivit tvugna att höja priset på kaffe nu när de inte kan budgetera för mig och Jonatan varje dag längre... ;)



Fan vad man saknar skolan nu, eller i alla fall caféet!! :(

2008-08-22 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0