Skolstart

Godkväll ärade församling (eller nåt).

För alla andra idag har det varit skolstart, men inte för mig. Jag har nämligen tagit beslutet att hoppa av skolan, sluta helt enkelt. Så idag har jag provat på livet som arbetslös. Jag har bara spelat guitarhero, ätit och slappat. Riktigt gött må jag säga!

Eller så skojar jag, en sanning och en bluff. Jag har inte hoppat av skolan, men jag var inte där heller.. Har vart och tränat, ska nämligen vara med och dansa imorgon på Sverige - Franrike matchen. Allt gick prima och dansen sitter bara efter några timmar, underbart. Imorgon blir det skola, och jag verkligen läääängtar. Ska bli kul att få rutiner igen, få nya ämnen, träffa alla människor och bäst av allt, att ha något att göra sig fin för på dagarna! Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0