Sick&Tired

Så. Alltså det känns som om jag går på helspänn, typ som om man har andats in jättejättemycket och bara väntar på att andas ut men så går det lixom inte. Jobbigt.

Vad gör jag? Jag ligger i min säng, grymt trött efter helgen (borde man inte vara pigg efter helgen?). Fredag stod för Modell lab och utgång och igår var jag på Marstrand och hjälpte till på Idas mammas kalas. Blev mycket whiskey och dans framåt kvällen, vi skrek så mycket att jag låg uppe och hostade hela natten föra att jag var så torr i halsen.  Idag blev staden med My och jag fick köpt en vit Tee från Dr. Pepper och en långärmad vit baströja från H&M.

Nu blir det nog till att kolla Gossip Girls som förövrigt har premiär för sin andra säsong imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0