PMS

Hejsan.

Idag har jag haft PMS, det innebär alltså att jag är mycket klumpigare än vanlig och är en allmän totall beatch. Inte så trevligt kanske, och inte heller var det att jag slängde upp benet på fjärde våningen och hade så ont i magen att jag seriöst ville dö eller så.

Jag skickade ett sms till mamma och skrev "Hej mamma. Idag får du nog köpa Ben&Jerry glass till mig, för jag har världens mensvärk. Har du pratat med tandläkaren?"

Och när jag kom hem stod det både en ben and jerry i frysen och mamma lyckades hitta en tandläkartid redan imorgon! Helt underbart. Hann även med en liten fik- reunion på knuts! Mys.

Pusss påre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guldkorn, en Ben'n Jerry kan alltid få en på rätt köl igen.

2008-08-26 @ 22:07:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ben'n Jerrys lagar allt!

2008-08-26 @ 22:17:34
URL: http://sofianderssons.blogg.se/
Postat av: mia

2008-08-26 @ 23:11:36
Postat av: mia

ja, vilken rolig kommentar det blev. men det blev i alla fall en kommentar. théet på Knuts var väldigt gott - men nästa gång tar jag också kladdis

2008-08-26 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0