Helguppdatering

tjena. jag är trött. fast med tanke på min helg är nog inte det så konstigt?

På fredagen drog jag och några fler in till göteborg, skulle gå på NRJ in the park och sedan utgång. Så blev det också, vi hamnade på favvon Gotebar med den sköna bartendern Peter! Där blev man bjuden på en hel del och det slutade med att jag såg dubbelt och spydde så fort jag kom ut bussen. Tappade också en tand, eller en plastbit som jag satte in när jag var liten och ramlade, den trillade ut och plötsligt var det något hårt i mitt tuggummi.. Sen finns det andra minnen från den kvällen som jag önskar att jag mindes in i detalj.. Vad sägs om en repris?

Igår var det tjejkväll på Marstrand med middag och mys! Somnade nästan i maten men det blev en helt klart lyckad kväll! Idag har jag bara köpt block, pennor och pennfack till skolan! Jag tycker alltid det är lika kul att köpa sånt och man blir som ett förväntansfullt barn som köper ett färgglatt sätt med pennor och linjaler. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0