Helg

Godmorgon.

Nu städar jag mitt rum, eller jag säger att jag gör det och tar bort ett klädesplagg en gång var tionde minut. Det är så jag gör när jag städar lixom. Så jag fick stanna hemma i helgen, skönt. Lite ensam tid, samtidigt som jag hade lite dåligt samvete för att jag inte följde med.. Päronen köper en resa till grekland till mig och tacksamheten visar jag genom att stanna hemma från "familjesemestern" .. Schysst.

Har inte skrivit så mycket nu i helgen, men jag har konstant haft något att göra om jag ska vara ärlig. I fredags blev det göteborgskalaset, jag och mysan kom hit runt två men vågade inte sova ensamma så vi trallade bort hem till henne istället. Igår kom sofia, isak och mysan hit och förferrade lite. Sen blev det götet igen, till en början arvingarna, sen gotebar, liseberg och rockbaren. Trevligt. Förutom att på rockbaren kände man sig väldigt påklädd när man såg tjejer med minimala kläder, tusen smycken och trasiga leggings (jag hade på mig hela leggings, en tunika och ett armband..) och skorna riktigt klistrade sig fast i golvet av allt ölspill.

Idag blir det bara 100% slapp. Hade gött haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0